פרוייקטים חדשים לשנת 2019


שעות אחרונות של 2018 וכמו רוב החושבים והחושבות ☺, מוצאת עצמי מהרהרת בשנה שעברה וחלפה במהירות.
מודה לבורא, על כל דבר ודבר שלקח ונתן בשנה הזו. כל השינויים והתוספות, הצמצומים וההרחבות  הועילו ומועילים באופן מיטבי.
ממשיכה קדימה עם שני פרוייקטים מרכזיים שמאוד מלהיבים אותי ומרגשים אותי.

💚💙 פרויקט אחד מסכם את השנים האחרונות שבהם יצרתי והתנסיתי בווריאציות שונות של יומן לאמהות עסוקות, כמוני 😊. אמהות עובדות, עם ילדים, חוגים ותעסוקה רבה.. שניהול זמן מיטבי ונכון ישפר להן את החיים.
השנה ב"ה יתווספו לסל המוצרים שלי, יומנים לאמהות עסוקות. עדיין לא סגורה על השם.. אתייעץ איתכן בהמשך.
❤💜 פרוייקט שני, זה ספר ילדים חדש שאני כותבת המיועד לילדים בגילאי 10 ומעלה. ספר פנטזיה מותח. אחת לשבוע, יעלה פרק או חצי פרק לאתר שאפתח במיוחד עבורו. ילדים בגילאים אלו, יוכלו לקרוא ולהגיב. זה עדיין בתהליך ומעריכה שבעוד כחודש- חודשיים יתחיל.  אם יש לכן ילדים שאוהבים לקרוא ספרים והם בכיתה ד ומעלה, כתבו לי וכשאפתח את האתר אשלח לכן לינק.
ומה אאחל לכן/ם?
בראש ובראשונה אתחיל בתודה. אתם כאן איתי כבר שמונה שנים, נשארים ומלווים אותי בהמון תהליכים שאני עוברת. בלוגרית בנושא חינוך, תודעה, משפחתיות ויצירה, זה מושג שלא כולם מבינים אבל מי שאיתי כל כך הרבה זמן, מבין היטב. זה לא רק העניין של שיתוף החומרים, אלא שיתוף חשיבה, מחשבות, תובנות, מסקנות, לבטים, חלומות ועוד.. זה חלק ממני בלתי נפרד ומאוד משמעותי. לפעמים זה מרגיש כאילו זה נועד להיות.
מאחלת לכל אחת ואחד מכם שתהיה שנה מבורכת, שופעת בתובנות, שמחות, אהבות, הצלחות וחוויות חיוביות ונפלאות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה