תכנון חודשי חופשת הקיץ


חופשת הקיץ מתקרבת ועוד רגע אחד ממש, תדפוק על סף ביתי.

התכנונים שלי לקיץ עם ילדיי כללו מגוון רחב של פעילויות, נסיעות, טיולים אך פתאום כך באמצע חזרות למסיבת הסיום בבית הספר עם תלמידיי הגיחו צירים חזקים, הצירים המוכרים מהלידות הקודמות. צירים שמתחילים בגב - אלו שמזכירים לי את הימים לפני הלידה של ילדיי. זה כבר היה ברור- אחרי למעלה מחודש של התכווצויות ולחצים הבנתי שעלי להתחיל לדאוג לעצמי ולתינוק המתוק שבדרך.
עם תיק גב שמכיל קלמר, דבק חם, ציונים, דפי העשרה ועוד הגעתי לבית החולים ושם גיליתי שאכן אלו צירים מוקדמים.. במילים אחרות - התכניות שכללו קפיצות, טיולים, בריכה, ים, גיחה קצרה לצפון, גיחה לחו"ל, העלאת מסיבת סיום מדהימה עם תפאורה מושקעת ביותר ותחפושות מיוחדות עומדים להשתנות.
לקחו כמה ימים עד שהבנתי שעלי לשחרר את התכניות שתכננתי לפני כן, לשחרר את הרצון לבית נקי 24/7, לטיפוח יומיומי של הגינה, לטיולים אחרי הגן בשכונה וביער חולדה הקרוב..

אז ארגנתי את הסביבה : בקבוק מים גדול, מוזיקה מרגיעה, אייפד, פינטרסט פתוח בכל מכשיר אפשרי, מגזינים של מרתה סטיוארט, ספרים שכבר זמן מה מחכים לקריאה ונשנושים.

אבל.. הילדים עדיין זקוקים לתעסוקה בחופש.. אז התחלתי לתכנן (בשכיבה מוחלטת) את הלו"ז החודשי שיכלול דברים רגועים.. ברור לי שהוא עשוי להשתנות בהמשך ושוודאי הפתעות נוספות יגיעו
אבל למען השקטת המצפון הייתי חייבת.

והנה להדפסה:
תכנון חודש יולי
תכנון חודש אוגוסט



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה