מפגש ראשון של "לוגמות חינוך"


כבר זמן רב שאני רוצה ליצור קבוצות של נשות חינוך יצירתיות, מעוררות השראה שבוחרות להיות מורות וגננות מיוחדות ומקצועיות. התלבטתי לא מעט בנוגע לתכנים, למקום ולזמן עד שההשראה נחתה תוך כדי שיחה עם אחותי המדהימה.
"לוגמות חינוך"
ראיתי אותנו יושבות יחד סביב שולחן רחב בגינה הירוקה שלי. נהנות ממשקה חם ומפנק, פינוקי אוכל טעימים ויוצרות יחד דברים חדשים וייחודיים.

ומדוע בחרתי בשם "לוגמות חינוך"?

 חינוך זה תהליך. זה עולם שלם של למידה רבת גוונים ורבת תחומים. מי שבחרה בתחום החינוך יודעת שהלמידה היא אינסופית, יומיומית, שמגיעה לעיתים מהמקומות הכי בלתי צפויים. מכישלונות ומהצלחות, מאכזבה ומהגשמה. אין גבול לידע וככל שחווים ומתנסים יותר, כך מגלים שיש עוד הרבה ללמוד..
כמו שלוגמים קפה מהביל באיטיות ובהנאה, מתמסרים לכל לגימה בהנאה, כך ארצה שהמפגשים שלנו יהיו: כלגימות מפנקות של ידע, של השראה.

המפגש הראשון יהיה בנושא "שבועות למידה" נלמד על השיטה, על היתרונות בה, על האפשרויות הגלומות בה ונמשיך ליצור שבוע למידה משותף, "שבוע שלכת" חוויתי ומהנה. נלמד להתאים את שבוע הלמידה לכל שכבת גיל ולכל תחומי הדעת.
המפגש יעשה בביתי שבמזכרת בתיה, בקבוצה של 10 נשים מקסימום כדי ליצור מרחב אינטימי ומפנק. מחיר השתתפות במפגש 100 שקלים בלבד.
נפגש ב 8.11 בשעה 20:00  לשעה וחצי של למידה ופינוקים.

לרכישה ישירה לחצו כאן

מצפה ומתרגשת לארח את כולכן בביתי.
מיטל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה