יומני מורות ומורים תש"ף

השבועות האחרונים שלי, עוסקים ביומני המורים והמורות שיצאו לאור ממש בקרוב. אני כל כך רוצה כבר לשתף אתכן, אבל מחכה ששאר הדוגמאות יגיעו אלי, כדי שאעבור על כל הפרטים הקטנים, אוסיף את הטאץ' הסופי ואז אוכל סוף סוף להראות לכן. 

השנה, תהיה השנה הרביעית שאני מוציאה את היומנים לאור, ואיך כל זה קרה? בזכות אותו הריון מבורך שאילץ אותי לעצור את הכל ולנוח.
אבל הראש אף פעם לא נח 
ויחד עם דורי, נולד גם היומן.
ומאז היומן הפך לאחד הדברים שאני הכי גאה בהם, כי הרעיון מאחוריו היה לייעל את המערכת הלא פשוטה ולאפשר למורות להגיע לפוטנציאל הגבוה שלהן במהירות וביעילות תוך שימוש בכלים ייחודיים.
ואני יודעת שזה הצליח כי אתן משתפות אותי בכל ערוץ אפשרי ומספרות לי עד כמה זה סידר לכן את השנה.

השנה היומנים יהיו עם כריכה קשה כמו שתמיד דמיינתי.
גודל A5 כמו שתמיד רציתי ורציתן.

יומן חלק ב' ממשיך במעקב האישי והכיתתי
וגם..
הפך להיות
כלי ייחודי ללמידה דיפרנציאלית 
שהגיתי בשעות הקטנות של הלילה
ואני גאה בו ומאוהבת בו, ברמות של כלה!

כל הפרטים בהמשך
ואני כבר מחכה לעתיד להגיע
יודעת בבירור ובצניעות רבה 
שמי שתעבוד איתו (כמו כל מי שנמצאת במרחב הזה)
תתייעל, תפרח ותתמקצע באופן מעורר השראה. אותן מחנכות שכל העיר מדברת עליהן!

אז,
דברים טובים עומדים להגיע!
מתי?
סביבות מאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה