אורות הצפון

תופעת הזוהר הצפוני היא תופעת טבע מרהיבה ומסתורית. 
התופעה ייחודית לשני הקטבים של כדור הארץ: הצפוני והדרומי, שמתרחשת כאשר חלקיקים טעונים באנרגיה מן השמש נתקלים באטומים שממרומי האטמוספירה שלנו.










אחרי הקסם הזה החלטנו לצייר את אורות הצפון.

פינגווין בצפון -
התחלנו בצביעת הרקע באמצעות צבעי מים
המשכנו ביצירת פינגווין והדבקתו על הרקע לאחר ייבוש מלא.
לסיום, טפטפנו פתיתי שלג לבנים.




איילים בצפון

 ציוד:
צבעי מים
צבעי פסטל רך
פנדה לבנה

צובעים את חלקו התחתון של הדף בפנדה לבנה ולאחר מכן בצבע מים שחור. מנגבים בנייר מטבח ליצירת גוון אפור.
את חלקו העליון של הדף צובעים בצבעי מים כהים ( כחול, ארגמן ושחור)
לאחר ייבוש מלא מדביקים איילים (השתמשתי בפאנצ' אייל)
באמצעות פסטל רך יוצרים את אורות הצפון ואת העצים.










מחנכות, כבר רכשתן את יומן המחנכות?
הזדמנות אחרונה  - לרכישה לחצו כאן




2 תגובות:

  1. מיטל היקרה,
    רציתי להגיד לך שבמקרה ראיתי את הבלוג שלך ואני כבר שלושה ימים אוספת לי חומר רב מהבלוג ואני פשוט מוקסמת!
    אני עוד כשנה וחצי מסיימת את לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה ליסודי. אני משתוקקת להגיע ולעשות את הדברים שלקחתי ממך... את מעוררת השראה!
    יש לי בקשה ואשמח לעזרה, כרגע אני בהתנסות שלי בכיתה ד' עובדת עם קבוצת תלמידים בנושא חקר נתונים במתמטיקה והבטחתי להם לעשות שיעור של יצירה. האם יש לך רעיון? משהו שיעניין אותם? ועם איזה חומרים להשתמש?

    תודה רבה! נופר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי נופר יקרה, אני כבר למעלה משנה וחצי באתר החדש שלי וכמעט ולא נכנסת לכאן, לצערי פספסתי אותך.
      תמיד מוזמנת לתקשר איתי דרך האתר החדש https://www.meitalcaspiburstin.com/
      או דרך המייל meital34b@yahoo.com

      מחק