משלוח מנות לתלמידים היקרים שלי!

זה התחיל מטלפון אחד לפני כשנה מאמא של ילד מקסים שאני מכירה. היא שאלה אותי אם אני פנויה ללמד את הבן שלה באופן פרטי. התשובה היתה כמובן כן, כי ללמד, זה מה שאני הכי אוהבת.

וכששואלים אותי "רוצה להגשים את עצמך?" התשובה היא ללא ספק, כן.

מזמן לזמן זה הלך וגדל ומבלי לשים לב, הבנתי שזה כל כך אני. הרבה יותר מכל הוראה אחרת שניסיתי.  לחנוך לנער עפ"י דרכו. והאפשרות שניתנת לי לשבת עם כל ילד וילדה, נער ונערה ולעזור להם להבין שהכל, כל כך קל - היא זכות גדולה!
כי הכל באמת קל ברגע שמתחברים לעולמו האישי של הילד, ברגע שנכנסים ל"בית שלו", "לראש שלו" מצליחים להעביר את הידע באופן הנגיש ביותר.
ואז, כמו קסם
הכל ברור וקל.

והכי כיף  - שיש לנו זמן איכותי ללמידה, ללא הפרעה, ללא רעש בכיתה, ללא לחץ אחר. נטו, למידה והקשבה לילד - הדבר הכי חשוב בתהליך הלמידה ואחד הדברים שתמיד היו חסרים לי בהוראה ה"רגילה".

ואם יש לי 'כישרון על', זה היכולת להיכנס לעולם הילדים ולהתחבר אליו, להבין את השפה שלהם ולחיות כמו ילדה (גם אם זה בגוף של אמא)


הנה חלק קטן מהתלמידים הנהדרים שלי.










והנה פורים בפתח - הזדמנות נהדרת לפנק את התלמידים המקסימים שהגיעו ללמוד אצלי ומרגשים אותי בכל פעם מחדש. ילדים בגילאים שונים מגן חובה ועד כיתה ו' שזכיתי להכיר.






ומה בקופסה?
ביסלי, 2 חטיפי שוקולד (מקופלת/פסק זמן/כיף כף), סוכריה על מקל וברכה מעצימה לכל אחד ואחת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה