10 דברים שמשדרגים את החופש הגדול שלנו

ברור שטיסה לחו"ל משדרגת את החופש הגדול, גם חופשה בארץ ושיט באוניה. אבל בואו נודה,
לא כולם יכולים להרשות לעצמם לטוס בתקופה הכי יקרה שיש וגם.. מי שטס ונהנה.. חוזר שוב לשגרה..
  • לילה לבן - 
הפעילות המועדפת על הגדולים שלי. הם בוחרים מה לעשות (בדרך כלל סרטים או ספרים) ומבלים את מרבית הלילה בסלון, אחד עם השני. והם ...בדרך קסם... לא רבים! (טפו טפו טפו)
  • טיול לילי - 
מציידים את הילדים בפנסים ויוצאים לטיול לילי בשכונה. אם אנחנו רוצים להפוך את זה לאקסטרים, יוצאים לטיול בנחל עקרון שליד הבית ומבהילים אותם בכמה נקודות. הילדים עפים על זה.
  •  יום מבולגן - 
אני בדרך כלל אמא מנדנדת  .. מבקשת שהילדים יסדרו אחריהם, יחזירו למקום. דורי עוד מקשיב אבל הגדולים כבר התעייפו מזה ממש. פה ושם אני מאפשרת להם יום מבולגן (ואני גם מאוד נהנית ממנו). ביום הזה לא צריך להחזיר שום דבר למקום, זורמים עם כל הבלאגן  כמובן שביום הזה אני לא מלמדת בבית .. פדיחות 
  • מסע בזמן -
הילדים שלי יודעים שיש לי אהבה גדולה לארכאולוגיה ושבשלב מסוים בחיים אעשה עם זה משהו. בינתיים, לשמחתי, הם התאהבו בזה גם ושמחים להצטרף לטיולים באתרים ארכאולוגיים, לדמיין את החיים שהיו בארץ ישראל לפני מאות ואלפי שנים.
  • חנויות ספרים - 
המקום המועדף עלי ועל הילדים. ואם להיות ספציפית, אז צומת ספרים שבברנר ולהגיע כשערן שם, לבקש ממנו המלצות. הילדים שלי מחכים לפגוש אותו, הוא תמיד מדייק להם את מה שהם אוהבים.
  • ירושלים -
 העיר האהובה עלי ביותר בארץ. רק הנסיעה לשם מעלה את סף האושר בכמה רמות. אם יכולתי, הייתי רוצה לחיות בעיר העתיקה, בתוך מבנה עתיק , לפגוש את דוד המלך, את יהונתן, את שלמה המלך ולראות מהחלון את בית המקדש 
לשמחתי הילדים אוהבים להצטרף, אמנם יובל קצת פחות.. 
  • ממתקים -
 אחד הדברים שהם הכי אוהבים זה שאני לוקחת אותם לחנות ממתקים ומבקשת מהם לבחור ממתקים שהם אף פעם לא טעמו. (כן, אני יודעת. זה לא הכי בריא.. )
  • רכיבה לילית על אופניים -לצאת כשפחות חם
  •  כל דבר שקשור בדרך זו או אחרת להארי פוטר .
  • קניות לבית ספר - לקנות הכל חדש! מחקים, עפרונות, ספרים, מחברות , קלמר, טושים, יומן ועוד 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה