תשובות לשאלות מתיבת הבקשות


תשובות לשאלות שכתבתן לי בתיבת הבקשות. מי שצירפה מייל, שלחתי לה תשובה במייל ומי שלא, פרסמתי כאן.

שאלה: "הי מיטל, אשמח לחומרים על שבועות למידה"
תשובה: כל החומרים מרוכזים בלינק הבא, בכולם יש אפשרות להדפסת החומרים. אם תצטרכי עזרה בהכנת שבוע למידה, את מוזמנת לשאול. אולי אעלה סרטון לגבי איך מכינה.
http://meitalcaspi.blogspot.com/…/%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%…




שאלה: "התחלתי באיסוף חומרים וברצוני ליצור שבועות למידה אחה"צ. ברצוני להתחיל בכל הקשור בכדור הארץ וקצת הלכתי לאיבוד."
תשובה: מוזמנת תמיד להתקשר אלי 054-5440148. אם את רוצה, כמו שכתבתי למעלה, אעלה סרטון על הכנת שבוע למידה. כתבי לי באיזה נושא ואעלה.



שאלה: לגביי פרסים- "חיזוקים חיוביים" - איך אפשר לעמוד בזה מבלי להתרושש? אני מורה מקצועית כך שאין לי אפשרות להוציא כסף מקופת וועד..
תשובה: צודקת בהחלט. חיזוקים חיוביים לא צריכים להיות קשורים בהוצאה כספית. גם אני חוטאת בזה וזה חבל מאוד. תודה על השאלה שלך כי היא הזכירה לי כמה חשוב לא ליפול לחלק החומרי.
חיזוק חיובי יכול להיות הזמנה לארוחת עשר משותפת שבה תאכלו יחד ותוכלי לשבח אותם על שיפור בהתנהגות/ מאמץ / התמדה ועוד..
יכולה להיות כתיבת מחמאה במחברת קשר או ביומן האישי של התלמיד, שיחת טלפון להורי הילדים כדי לשבח אותם ועוד..


שאלה: לגבי מי ששאלה על גינת "חמש החושים" בחולון - יציאה לסיור.
תשובה: אני מסכימה איתך שהדרך ללמוד על הטבע, היא דרך הטבע, להיות בטבע. אחרת זה מנותק מהמציאות. תתייעצי עם מנהלת בית הספר אם יש לה פתרון, אם לא תחפשי גינה קטנה באזור בית הספר. אולי יש משהו קרוב יותר אמנם פחות ססגוני, אך יוכל גם להוביל אותם ללמידה משמעותית. ~~~ מקווה שעזרתי ~~~
שאלה: מהיכן ניתן להוריד את כרטיסיות השברים ששיתפת?
תשובה: מהלינק הזה https://www.teachingideas.co.uk/…/fractions-decimals-and-pe…


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה