יומן גננות תשע"ט

אנחנו באמצעו של חודש אוגוסט המהביל וכל נשות החינוך נמצאות כבר עמוק בתוך העשייה. חושבות, מכינות, מדפיסות ומניילנות. עסוקות עם הילדים הפרטיים שלהן ועם הילדים הנוספים שיכנסו אל המרחב שלהן ואל הלב שלהן ממש בקרוב.




הגננות שבסביבת המגורים שלי, במזכרת בתיה, כבר הגיעו לגן לסייד ולצבוע את הקירות, להכין מרחבים חדשים ומעניינים ורוקמות חלומות לשנה גדושה בעשייה מלאת אהבה ורצון טוב.
אני מכירה רבות מהן כי הן עוצרות אצלי, לוקחות את הערכה שלהן ומספרות לי על השנה החדשה שעומדת בפתח.
אני מתרגשת איתן, תוהה לעצמי מי מהן תקבל את דורי שלי ובמי הוא יזכה בשנתו הראשונה בגן עירייה.

אספתי שאלות על העבודה עם היומן והעליתי סרטונים רלוונטיים למי שצריכה.
אני פה לכל דבר!
מאחלת לכן הצלחה רבה,
שתהיה שנה שבה תשיגו את מה שאתן רוצות
מיטל.





הנה דוגמאות לתכנון שבועי שהכינה חן קורן (גננת במזכרת בתיה). תודה על השיתוף!







לרכישת ערכת יומני גננות, לחצו כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה