תוספות לבלוג!

בשנים האחרונות חודשי אוגוסט עוברים בהרהורים. מתלבטת איך להמשיך? מה הדרך הנכונה? האם לחזור למערכת? האם להמשיך ולבנות את העסק שהתחלתי? כל שנה מחדש מציפות אותי שאלות, מחשבות וחששות.
בסופו של דבר ההחלטה שלי קשורה לשאלה: איך אוכל לממש את סדרי העדיפויות שלי. איזה מסלול יוביל אותי למימוש אותם ערכים שאצלי מדורגים כגבוהים יותר.
ומתוך כך, החלטתי שראם ימשיך להיות איתי בבית כי יש לי כל -כך הרבה דברים שאוכל לתרום לו ולדורי שיחזור בצהריים.
ההישארות בבית תאפשר לי למנף את הבלוג שלי למרחב גדול, בית חם לכל מי שחינוך זורם בעורקיו.
יהיו המון חידושים ואני רוצה לשתף אתכן כבר עכשיו בשני חידושים.

*יכנסו תחומי דעת חדשים לבלוג: תנ"ך וארכאולוגיה. אמשיך כמובן לשתף בתכנים בעברית, מתמטיקה, מדעים, עברית, אמנות..

* והדובדבן שבקצפת: מפגשי "לוגמים חינוך". מפגשי יין, כיבוד ושיחות על חינוך, משפחתיות, תודעה ויצירה. 
 אם אתן רוצות להיפגש, להכיר וללמוד אחת מהשנייה כשאני שם, מקשרת, מחברת, מעצימה, ומעבירה את הידע הלאה: היכנסו לקישור הזה 

התמונה של Rose Hill Designs by Heather Stillufsen

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה