לאחר שהילדים הבינו את מבנה כדור הארץ וחלקו הפנימי, מן הראוי היה שנצא החוצה - לעבר אזור החיים לים וליבשה.
הכרנו מושגים שונים: מישור, הר, אי, עמק, ים, חצי אי, אגם, נהר, נחל, יובל, פלג, יער, גבעה, שלולית ועוד..
לאחר שהכרנו את המושגים השונים, החלטנו להתמקד במים ולהכין דגם שיסביר את המושגים הימיים.
ציוד:
קרטון
פליידו או פלסטלינה (אני מכינה פליידו)
צבעי גואש
מכחולים
צדפים
חול
לאחר שסיימנו להכין את הדגם, הכנתי לילדים דגלים עם מושגים שונים והיה עליהם למקם את המושגים במקום המתאים.
הכרנו מושגים שונים: מישור, הר, אי, עמק, ים, חצי אי, אגם, נהר, נחל, יובל, פלג, יער, גבעה, שלולית ועוד..
הילדים הכינו חוברת ובה ציור המושגים שלמדנו, את החוברת ניקח עמנו בכל פעם שנצא לטיול בטבע וכך נאפשר לילדים להיזכר ולשיים את מה שהם רואים.
לאחר שהכרנו את המושגים השונים, החלטנו להתמקד במים ולהכין דגם שיסביר את המושגים הימיים.
ציוד:
קרטון
פליידו או פלסטלינה (אני מכינה פליידו)
צבעי גואש
מכחולים
צדפים
חול
לאחר שסיימנו להכין את הדגם, הכנתי לילדים דגלים עם מושגים שונים והיה עליהם למקם את המושגים במקום המתאים.
נתראה בפוסט הבא שהולך להיות חמים משהו..
מיטל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה