הפקת יומן תשע"ז למורות מקצועיות ועדכונים נוספים

הימים האחרונים, שופעים בעיסוקים רבים, וכמעט ואין לי זמן לנוח. יחד עם זאת, אני מוקירה תודה על כך שרק 4 ימים עברו וכבר נמכרו מחצית היומנים.
הילדים עוד רגע קט יוצאים לחופש הגדול ושנת הלימודים מסתיימת, מאפשרת לכן לנוח סוף סוף בחיק המשפחה, להשקיע בהם ולהתמלא בכוחות מחודשים לקראת שנת הלימודים הבאה.

היומן שהכנתי נועד לעזור לכן להשתלט על כל הדברים שמצופים ממחנכת כיתה ובכך להוריד מכן עומס רב ולאפשר לכן לעבוד בצורה נכונה ואפקטיבית ואם לספר לכן סוד קטן, היומן גם מציל אותי. אחד האתגרים שלי בחיים הוא סדר וארגון..


מורות מקצועיות רבות פנו אלי בשאלה "האם היומן יתאים לנו" ולתשובתי: היומן מתאים בעיקר למחנכת כיתה אבל, זה לא פייר שיהיה רק למחנכות, ולכן אני בודקת אפשרות להוציא יומן למורות המקצועיות.
במה זה תלוי? בכן. בביקוש ובשיתוף הפעולה בטופס הבא





לשאלותיכן:

מדוע אינך מפרסמת את היומן בקבוצת מורות משקיעות?

איני יכולה לפרסם את היומן בקבוצת מורות משקיעות מאחר ובחרתי להשתמש בשירותי "שופיז" ולכן היומן אינו מתפרסם בקבוצה.
אני מאמינה שהיומן יגיע לכל מי שמוכנה לשדרוג גדול בחיי ההוראה שלה.


איך אני יכולה לשתף את חברותי המורות ובכך להגדיל את הסיכוי שיצא יומן למורות מקצועיות?
יש כמה דרכים: השאלון מופיע בדף הפייסבוק שלי, תייגי אותן בתגובות. אתן יכולות גם לשלוח להן מייל עם קישור ולהזמין אותן לאהוב את דף הפייסבוק שלי  (ואם אין להם פייסבוק - אז לשלוח קישור לבלוג)


האם יצא יומן לגננות?
כן!! ממש בקרוב

האם יצא יומן למובילות צהרונים?
כן (:

האם יצא יומן למורות מקצועיות?
כן!!


האם תערכי מכירה בביתך?
התלבטתי והחלטתי שבשלב הזה לא אערוך. כפי שקוראות הבלוג שלי יודעות, אני בשנת אבל על אמי היקרה ז"ל, ולכן זה לא מרגיש לי נכון עכשיו.
אם אתן מעוניינות, הירשמו לאירועים בדף הפייסבוק שלי ובמידה ויהיה אירוע בעתיד תוכלו לדעת. (למי שאין פייס, אל דאגה אפרסם גם כאן)



לכל רוכשות היומן -
את היומן ילווה הבלוג וסרטונים שאעלה ליוטיוב, לבלוג ולדף הפייסבוק.  בכל סרטון אציג רעיונות לעבודה עם היומן - אל תוותרו על זה, זה חלק בלתי נפרד מהיומן ואף משדרג אותו עוד יותר.


בקרוב מאוד -
תכנון חופשת הקיץ בדגש על פעילויות שמתאימות לכל כיס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה