יום הולדת 7 (וכמעט וחצי) ליהונתן


יהונתן חגג את יום הולדתו בפסח האחרון.
בדרך כלל ימי ההולדת שלנו הם חגיגה אחת גדולה, אבל הפעם לאור מה שקרה, לא מצאתי כוחות לחגוג.
מידי כמה זמן, יוני ביקש וכמובן שהסכמתי אבל הימים המשיכו הלאה ואיתם גם ההבטחה.
הקושי להכניס שמחה לאבל, מנע ממני לקיים את ההבטחה עד ערב אחד שהוא אמר לי "כל השנה חיכיתי ליום ההולדת שלי, והנה כשהוא הגיע- לא קרה שום דבר".



והוא צדק. 



אז התארגנו מהר ככל שיכולנו
והפכנו את יום השבת האחרון של החופש הגדול, לחגיגה בבאולינג!


התחלנו במשחק באולינג כייפי (התחלקנו ל 3 קבוצות)




המשכנו לפיצה ועוגה









וסיימנו במשחקיית וידאו כייפית ומהנה.



וגם..
למדתי דבר חשוב
לא לדחות יום הולדת לא משנה מה.


יוני שלי יודע כמה אני אוהבת אותו וכמה הוא חשוב לי
הוא לא רק ילד נפלא ומדהים,
הוא גם מורה לחיים הטוב ביותר שיכולתי לקוות לו.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה