החורף שלי




העונה האהובה עלי מתקרבת.
גשם, סערה, רוחות חזקות וקור חודר לעצמות עושה לי ממש טוב.
משום מה בימים הקרים ביותר, משהו בי מתעורר ומצית את האש שאני כה אוהבת.

אז איך החורף שלי עומד להראות (וכמובן שמשאירה מקום רב להפתעות שאני כה אוהבת)?


טיפוח הנפש והגוף -


  • מדיטציה, כמו שאני אוהבת. דבר שאני משתדלת לשמור כבר המון שנים. רק שעתה מתכוונת להתחיל כל יום כך.
  • יוגה אשטנגה - משהו חדש דנדש שהתחיל ומקווה להתמיד בו!
  • קורס רוחני חדש - מתכוונת למצוא קורס חדש ומיוחד, משהו שעדיין לא התנסיתי בו. בהזדמנות אספר לכן מה למדתי..
  • ספורט - אחרי שחזרתי למשקל לפני ההריונות, שמתי לי לאתגר לחזק את הגוף שלי ולהפוך אותו לכזה שאתגאה בו.
  • האיש שלי חזר מעשרה ימים בחו"ל עם המגזין האהוב עלי - Martha Stewart Living, מגזין שעושה לי כל כך טוב שוודאי ילווה אותי בבקרים הקרובים.
  • ספרים שאספתי לחורף: חמישים גוונים של אופל , בתי ספר יצירתיים, רשימת המשאלות שקיבלתי מחברה טובה, ומסע הקסמים של נילס הולגרסון שמצאתי בספרייה בבית הוריי.
  • להאזין למוזיקה בכל יום. לא לוותר על זה.
טיפוח הקריירה -
  •  וודאי כבר קראתן שאני בחל"ת ואם לומר לכן את האמת, לאחרונה קיבלתי הצעות עבודה מפתות מאוד ומשום מה נמנעתי מהן. למה? את זה אני רוצה לברר.  מרגיש לי שאני לקראת שינוי ומחכה להבין לאן ומה בדיוק. ואולי מתרחקת לקראת חזרה מחודשת?
  • להמשיך ולכתוב ספרים, לא להפסיק.
  • קריאת ספרים מעוררי השראה בתחום ואחד מהם: החוקים של מרתה.
  • מפגש עם מאמנת עסקית במטרה להניע את החלומות שלי וקודם לכן - לדייק אותם.

טיפוח היצירה -
  • לחזור לצייר.
  • לחזור לפסל.
  • להירשם לקורס שנתי שממש מלהיב אותי בשנקר.
  • להתמיד ביצירות היומיומיות שלי עם הילדים.

טיפוח הגוף והפנים -
  • ללכת אחת לחודש-חודש וחצי לעיסוי (למצוא מישהי מעולה)
  • למרוח קרם פנים כל בוקר.
  • למרוח קרם גוף.
  • ליהנות אחת לשבוע מאמבטיה חמה מהולה בשמנים ומלחים מפנקים.


את השאר אני משאירה ליקום.
אסיים במנטרה שאני כה אוהבת

אני זמינה לדברים טובים יותר מאשר אי פעם חייתי, דמיינתי, הגשמתי או הבנתי לפני כן בחיי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה