בית ספר מהחלומות!

בבית הספר של ילדיי, יצחק נבון במזכרת בתיה, יש אחת לשנה "במה מרכזית". בבמה מרכזית הילדים מרצים על נושא לבחירתם ומקנחים בפעילות כיתתית.
הרעיון המרכזי מאחורי הפעילות הוא להעצים אותם. נפלא, נכון?
.

מיה בחרה לדבר על יצירתיות, וניצלתי את ההזדמנות ללמד אותה מושג חדש שמשמעותו דומה. "לצאת מחוץ לקופסה". 



מיה מאוד יצירתית והיצירתיות שלה מתבטאת בכל התחומים. יש לה רעיונות מקוריים וחלומות מיוחדים. בגלל שהיא יצירתית, אני משתדלת לתת מענה לצורך הזה בפעילויות שונות שאני עושה איתה. זה כל כך חשוב לאפשר כמה שיותר . אני זוכרת כמה הייתי זקוקה לזה במהלך גילאי בית הספר ובאותה התקופה לא היה לי מענה כלל. זה היה מאוד מתסכל וכל מה שרציתי היה "לצאת לחופשי".
היום בתי הספר השתנו, ובית הספר של ילדיי מאפשר זאת במיוחד.

אחרי שמיה הסבירה לילדים מה פירוש המושג "לצאת מחוץ לקופסה" והקריאה מתוך מצגת שיצרנו, היא ביקשה מהילדים ליצור בית ספר מהחלומות שלהם. שיכלול את כל מה שהיו רוצים, חדרים מיוחדים, בניין מיוחד, גינה, גג .. כל מה שעולה על רוחם.

כמובן שיצרנו זאת קודם לכן בבית.



מיה יצרה בית ספר בנוי על עץ גדול. הכניסה לבית הספר היא באמצעות סולם והיציאה באמצעות מגלשה ענקית.


בּקּוֹמָה 1 -  שֵׁשׁ דְּלָתוֹת כָּל אַחַת מוֹבִילָה לְמָקוֹם אַחֵר. (ללונה פארק, לבניין עצמו, לתכשיטים, לכוכב שבתאי, לקריסטלים ולמכולת)

בּקּוֹמָה 2 - לוֹמְדִים לִהְיוֹת קוֹסְמִים וּמְכַשְּׁפוֹת. יש שם מראת כישוף ענקית. 


בּקּוֹמָה 3 עוּגוֹת. כל סוגי העוגות שאפשר לדמיין.


בּקּוֹמָה 4 - סִפְרִיָּה עֲנָקִית.


בּקּוֹמָה 5 -  חַדֵּי קֶרֶן.




ועכשיו בכובע המורה..

ניתן להתחיל בשאילת שאלות על בית הספר שיצרו / יציירו כדי לעזור להם להבין כיצד הוא נראה, מה ניתן ללמוד בו,  מה מייחד אותו ועוד..

הנה לינק לקוביית שאלות










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה