בוקר גשום

כשאני קמה לבוקר גשום, הלב שלי מתמלא במהירות שיא. ברור לי שהיום שמגיע, יהיה חמים ואינטימי.

מתחילה בהכנות: עוגת וניל עם ציפוי שוקולד, שמיכה עבה, קמין דולק, סרט טוב, ארבעת ילדיי האהובים. מה עוד צריך?

כולם מתיישבים אחד ליד השני, מחכים לשמוע את הרעם הבא, מתמוגגים מהקליעים המהירים של הגשם שנוחתים בגינה, ממלאים את האדמה במי גשם מבורכים.
ואז.. מתחילים הריבים,
על שום דבר.
על כלום.
סתם.



בין רגע האנרגיה המקסימה ששררה בבית משתנה, ואנרגיה כבדה ומעיקה חודרת.

ואני?
כועסת
ואז נרגעת

עוצרת,
חושבת
ומבינה שהמתנה שביום הזה, כנראה מסתתרת.

שולחת כל אחד לחדר לזמן איכות עם עצמו,
לתפוס תנומה
לקרוא ספר
לצייר
להרכיב פאזל

ואני - מכינה קפה ומתיישבת לסדר לעצמי את המחשבות. כי ברור לי שכל מה שקרה מחוצה לי, קרה בעצם בתוכי
ואת כל האכזבה שחשתי
חשתי כלפי עצמי.

ואז כשהמתנה מתגלה
ואני מבינה מה אני באמת צריכה
כולם חוזרים אלי
מלאי אהבה
בשלים יותר ליהנות מהיחד
משחקים יחד
שומעים שירים
ומתמוגגים מענני הגשם שמתקרבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה