הקיץ שלי




קיץ כמו זה עוד לא היה לי,
ערבוב של דבש ועוקץ

מצד אחד, ימים שטופים בזמן איכות עם הילדים ומצד שני געגועים חזקים לאמא.
מצאתי שהדרך שלי להתמודד עם המוות של אמא היא בעשייה חסרת מעצורים והתמקדות בדברים טובים.
זה לא קל
אבל אין ברירה.




אם חוויתן מוות פתאומי, אתן וודאי מבינות אותי.
בין רגע אחד החיים משתנים באופן חד
ואין שום דרך חזרה
תזכורת גדולה לכך שליקום יש את הכוח שלו ואת העוצמה הבלתי ניתנת לערעור.
אפשר ורצוי לתכנן אבל תמיד לזכור שלא הכל ניתן לתכנון
ושיש הפתעות בחיים.


באחד הימים המאתגרים יותר שחוויתי לפני למעלה מחודשיים בסמוך לחג פסח, הבנתי שעלי לבקש עזרה. למצוא קואצ'ר אישי, שיעזור לי להתחבר שוב לעוצמות שבי.
מצאתי
ומאז הדברים מסתדרים טוב יותר ובכל פעם מצליחה להתמודד קצת יותר עם המוות של אמא.

את כל העשייה היצירתית שלי הפניתי לכיוון מתנות לאנשי חינוך (כך אני מתייחסת לזה):
יומני מחנכת ביסודי, יומני גננות, יומני מורות מקצועיות ועוד הפתעות בדרך - בכל אלו מתחבא סימן שמזכיר לי את אמא וכל אלו יאפשרו לנשים הברוכות הללו, לעבוד באופן אפקטיבי יותר ומקווה שירגישו בין השורות את אהבתי הגדולה למקצוע ההוראה.


ועתה,
מתכננת את המשך החופשה
הנה הדברים שיעסיקו אותי
  • רשימת חלומות, שאיפות
  • "החוחית" שקיבלתי בהמלצתה של אביגיל המקסימה ושמרתי לימים טובים.
  • תכנון השבועות הקרובים
  • צביעת "יער קסום" עם הילדים  - דפים מלאים בקסם
  • ומחברת שמלווה אותי בתהליך האימון האישי והרשימות של כל חלומותיי.



ומה אתכן?
כיצד אתן חוגגות את החופש?
מציעה לכן לפנות זמן להגשמת החלומות שלכן. כבר כתבתן את החלומות?
אני כתבתי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה