ממשיכים בחודש נימוסים והליכות..
כדי לנהוג בנימוס בזמן משחק צריך תחילה להכיר את המשחק היטב ולהבין את חוקיו. בכדי להכיר את המשחק היטב עלינו להכיר שלל משחקים ולבחור מתוכם. ככל שנכיר יותר משחקים, נהיה בעלי מגוון רחב של אפשרויות, נתנסה יותר במערכות יחסים ונרכש כישורי חיים נוספים.
דרך המשחק הילדים מכירים את העולם החיצוני והפנימי שלהם ולמדים בצורה חווייתית מה מותר ומה אסור. ההתנסות במשחק מאפשרת להם לחוות ילדות במלוא עוצמתה, להיות בכושר גופני בריא, לשמוח, לשחרר רגשות, להתנסות בהצלחה ובהפסד ועוד..
ביקשתי מהתלמידים לכתוב על משחק שהם אוהבים / ממליצים/ רוצים ללמוד ועל ידי כך לחשוף אותם לשלל האפשרויות שניתנות.
המטרה הדידקטית - כתיבה.
המטרה החברתית - חשיפה למגוון משחקים ואפשרויות.
המטרה הרגשית - ביטוי הרגשות שעולים בזמן המשחק (אני מצליח/ה?, אני בודד/ה?, אני לא מצליח? בוחרים בי? לא בוחרים בי? איך אני מרגיש עם זה? ועוד)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה