דרישת שלום!

נכנסתי היום לקרוא את ההודעות ששלחתן לי לבלוג והתרגשתי לקרוא שהתגעגעתן.
עוצרת רגע לספר לכן על מה שקורה בחיי, כדי שתדעו שלא נעלמתי.

בשבוע הבא אסיים ללמוד הוראה מתקנת בתחום הקריאה ומיד אחריה מתחילה הוראה מתקנת בחשבון ואז אעבור סטטוס ממורה פרטית (בין כל שאר הדברים שאני עושה) למורה להוראה מותאמת. 
אתן וודאי יודעות, שאני כל הזמן בתהליכי שינוי וחשוב לי מאוד לבדוק תחומים נוספים וחדשים בחיי ולכן כמו תמיד, השינויים וודאי יורגשו בבלוג במידה ויהיה לי זמן לשתף ולכתוב כפי שעשיתי בעבר.


ראם המתוק, שמתקרב לגיל שנה וחצי, גדל איתי בבית וזה מסב לי הנאה גדולה.
המשפחה תמיד היתה ותהיה מקור המימוש העצמי הגדול ביותר שלי, הדבר שמסב לי את האושר הרב ביותר ולכן ההחלטה להוריד הילוך בשנים האחרונות ולהיות נוכחת בחיי ילדיי, מוכיחה עצמה כנכונה עבורי ועבור משפחתי.


אני מתנצלת שאני לא מצליחה לחזור להודעות ששלחתן ומקווה שאצליח למצוא זמן לכתוב ולשתף בתכנים וברעיונות. 

בתמונה: ראם המתוק שלנו.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה