שלומית כהן אסיף

 
אחת מהיוצרות האהובות עלי במיוחד היא שלומית כהן אסיף, לתוך שיריה וספריה נכנסים נושאים כל כך חשובים בחייהם של הילדים. כשאני מקריאה לתלמידים שלי את שיריה אני מרגישה לרגע אחד כמו אחת מהם.
קראתי שהנושאים לכתיבה אצלה מגיעים בחלומות ועל כך ששעות הכתיבה וההשראה שלה בעיקר בלילות. הזדהיתי עם כל מילה.

בשנתי השנייה במערכת החינוך התאפשר לי לפגוש אותה במסגרת מפגש עם סופרים בבית הספר. נהניתי להקשיב לה ושמחתי לגלות שגם השנה נעסוק בה.

אתן לכן טעימות מתוקות מהנושא שנלמד וילמד בשבועות הקרובים..

ולממתק הראשון,
הבית בעמק שוקו.

הסיפור מספר על גמד שיצא למסע מחוץ לביתו ומחפש את הדרך בחזרה הביתה. בדרך הוא פוגש לטאה מיוחדת שנעלמת כקסם לאחר שהוא שב לביתו.
הסיפור מקסים,
 משעשע ומעודד חשיבה יצירתית.

אז בגלל שאני מלמדת את התלמידים שלי לחשוב מחוץ לקופסה, הם קיבלו שאלות מיוחדות מאוד שגרמו להם לפשפש עמוק בתוך יכולות החשיבה היצירתית שלהם..
הנה נדבך נוסף בו ביקשתי שיציירו את עמק שוקו כפי שהם רואים אותו. את כל הציורים נאגד ונשמור עד שנפגוש אותה!





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה