כשניגשים ללמד נושא מופשט, יש צורך להפוך אותו לממשי עד כמה שניתן כדי שיהיה אפשר להבינו לעומק. המעבר לממשי הוא על ידי הידיים המסמלות את הערוץ התחושתי, כאשר ערוצים נלווים יכולים בהחלט לסייע לו.
נושא הגופים נלמד במעגליות ומתחיל בכיתה ב'.
את השיעור התחלנו במליאה בה הצגתי את הגופים השונים ושוחחנו על שמם ומרכיבי גופם.
בהמשך התלמידים קיבלו דף עבודה ובו 6 ציורי גופים. היה עליהם להשלים את שמם ומרכיבי גופם (קודקודים, פאות וצלעות) לסיום שתי חידות "מי אני?" והיה עליהם להוסיף חידה משלהם. המשימה ניתנה בקבוצות.
כשסיימו את המשימה התבקשו לבנות גוף לבחירתם ולתארו.
הציוד: פלסטלינה (האחראית להשראת השיעור) ומקלות באורכים שונים,
הנה התוצרים היפים!
מיטל , פשוט מקסים ומושקע יישר כח, אשמח לקבל גם כן את הקבצים של הגופים למייל...
השבמחקתודה .... למייל: batbat21@gmail.com
הי האם תוכלי לשלוח לי את הקבצים של הפעילות המדהימה הזאת rosh1234@walla.co.il
השבמחקהיי אשמח לקבל את דפי העבודה למייל
השבמחקshirancyrus@gmail.com
ואו. יש לי מחר שיעור בנושא. האם יש סכוי לקבל את דפי העבודה? אודה מאד!!
השבמחקmichal.m.mor@gmail.com