אֵאוּרקָה

אתן מכירות את הרגע הזה שאתן מגלות משהו חדש שממלא אתכן בתחושת אֵאוּרקָה?
מעין "אהא"! כזה?
תחושת גילוי חדש, משהו שיוסיף לכן טעם ושמחה לחיים?
כשהגוף מתמלא בהתלהבות ואנרגיות חדשות?

אז החלטתי לשתף אתכן בדברים שעשו לי את זה.. מקווה שגם אתן תתמלאו באנרגיות חדשות בעקבות זה!


הראשונה (והאחת והיחידה) J.k Rowling שחיברה את סדרת הארי פוטר. אני גִּיקִית גדולה של הסדרה (כן, עמדתי בתור כדי לקבל את הספר האחרון בסדרה). אני תמיד אומרת שסדרת הספרים "פתחה" לי את כל הצ'אקרות. האישה הזאת מעוררת בי השראה ואני מעריצה את הנחישות והחריצות שבה.

The Inspired Apple - הנה קישור לבלוגרית מדהימה ששמה Abby. לפני ארבע וחצי שנים נתקלתי ממש במקרה בבלוג שלה ומאז התאהבתי בעשייה שלה והחלטתי בזכותה לפתוח בלוג.  האישה המדהימה הזאת (שבכלל לא מודעת לקיומי) כבר הספיקה לשנות את עבודתה (הפסיקה להיות מורה) כדי להשקיע בבית. אבל אני עדיין נאמנה לה וממשיכה לעקוב אחריה.

 MamaPapaBubba - הנה קישור לבלוג נוסף של אישה ששמה Jen, בלוגרית יצירתית מאוד שהכרתי רק לאחרונה. בבלוג היא משתפת בפעילויות שהיא עושה עם בתה ובמתכונים בריאים. אני התמכרתי לבלוג שלה ושואבת משם המון רעיונות. היא גרה כעת בכווית - מה שהופך את הבלוג למיוחד אפילו יותר.
.
אלכס זיו - יוצר, מוסיקאי, יזם, יועץ, סופר, מחבר מאמרי השראה מרתקים ומדוייקים. עוקבת אחרי מאמריו כבר שנים רבות. הוא אדם מיוחד מאוד! לאחרונה החל להסריט עצמו וזה הופך את מאמריו לנגישים יותר. אני מגדירה אותו כספריית השראה מהלכת.

Pinterest - שכבר כתבתי עליו בדף הפייסבוק. מקור אדיר של רעיונות ושיתופים.
הנה הפינטרסט שלי

 Teachers Pay Teachers או בקיצור TPT - אתר עצום בגודלו ובחשיבותו המכיל חומרים של מורות רבות ברחבי העולם ובכל השפות. ישנם חומרים חינמיים רבים ומה שאינו חינמי - עלותו מינימלית והוגנת עד מאוד.
הנה החנות שלי שם


משהו חדש עומד לקרות -
למי שלא ראתה - הבלוג התרענן מעט ואוטוטו יכנסו כיוונים חדשים, שאני מקווה שתאהבו אותם ממש כמוני. אני נרגשת מהם מאוד! 




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה