מה ניתן לעשות עם פעוט בן שנה וחצי?

בשנה וחצי האחרונות אני עוקבת בשקיקה אחר בלוג מדהים של קיילי, אמא משקיעה שגרה באוסטרליה עם בן זוגה ושני ילדיה ומגדלת אותם ברוח מונטסורית.
היא משתפת בכל התכנים החינוכיים, הרגשיים והלימודיים בחינוך הילדים לאור הגישה המונטסורית שאני מאוד מתחברת אליה.
כל פוסט שהיא מעלה, רלוונטי ומעניין ואני ממליצה לכל מי שאוהבת חינוך ומתחברת ללמידה אחרת, להיכנס לבלוג הנהדר שלה.

בין התכנים השונים בבלוג, קיבלתי המון רעיונות ליישום עם דור שלי שבחודשיו הראשונים נשם את הרוח המונטסורית ונהנה ממוביילים יצירתיים ומסביבה מונטסורית קלאסית - רעיונות ששאבתי מהבלוג של קיילי.

דורי גדל ועוד מעט יהיה בן שנה וחצי. הוא התחיל ללכת לפני כשבועיים - שלושה וחוקר את כל מה שניתן לחקור. השינוי שחל בו בעקבות העצמאות שקיבל כשאזר אומץ והחל ללכת לבד, החזירה אותי שוב לחשיבה המונטסורית והזכירה לי עד כמה היא דומה להשקפת עולמי.


דורי רגיל לראות את אחיו מציירים, צובעים ויוצרים על בסיס כמעט- יום יומי ולכן הוא נמשך מאוד לצבעים ולטושים.










דורי נהנה מהדבקת מדבקות








ומקילוף בננה, אכילתה, זריקת הקליפה לפח וניקוי האיזור!
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה