קורס הכנה לכיתה א

המעבר מגן הילדים, ארגז החול ומגדל הקוביות אל בית הספר, הלוח והמטלות הכיתתיות, הוא שלב התפתחותי מאתגר ומרגש עבור הילד והוריו.           
האם הילד שלי יסתדר במרחבי בית הספר? האם הוא מוכן לאתגרים החדשים? האם הוא בשל לעלות לכיתה א? אלו חלק מהשאלות שמטרידות את ההורים.

קורס הכנה לכיתה א  
קורס הכנה לכיתה א בהנחייתי, מיועד לילדים שבשלים ללמידה, אך זקוקים לתשומת לב אישית יותר כמו הכנה רגשית הדרגתית לקראת המעבר (דחיית סיפוקים, ניהול רגשי במצבי ניצחון והפסד, יכולת עבודה בצוות), הקנייה ותרגול של הרגלי למידה יעילים, תיווך בהבנת הוראות ועוד.

המטרות של הקורס הן להכין את הילד למעבר בצורה הדרגתית ולהקנות כלים שיאפשרו לו להגיע לבית הספר במיטבו. ההתנסות במטלות מכוונות נועדו לאתגר ולקדם את רמת המוכנות שלו לכיתה א. הלמידה בקבוצה קטנה (עד שלושה ילדים) מהווה מרחב מוגן שנועד להעניק לו תחושת ביטחון ולפתח את תחושת המסוגלות שלו.      
 מטרות נוספות: פיתוח המוכנות הגרפומוטורית והמוטוריקה העדינה, פיתוח יכולות התפיסה החזותית, פיתוח מיומנויות שפתיות, פיתוח מיומנויות תפיסתיות, פיתוח מוכנות לקריאה, פיתוח מוכנות לחשבון, למידת מיומנויות ארגון עצמי, הכרות עם קודים חברתיים וחוקים הנדרשים בבית הספר ומיומנויות השיח וההקשבה לחבר ולדמות סמכות, עבודה על פיתוח סבלנות ודחיית סיפוקים.
האם כל ילד צריך חוג הכנה לכיתה א'? לא.
אז מי כן צריך חוג הכנה לכיתה א?                                                                                                                                                                                             כל ילד שיש לגביו חשש או התלבטות באשר לרמת הבשלות שלו וליכולת שלו להתמודד בהצלחה עם דרישות בית הספר, בין אם מדובר בחשש של ההורים ובין אם מדובר בחשש של הצוות החינוכי.
 

פרטים נוספים:


הקורס יפתח בחודש יולי, 10 מפגשים דו שבועיים,  בקבוצות של 3 ילדים בלבד! משך כל שיעור: 60 דקות.


מועדים:
ימי א' וד' 2/7-2/8 בין השעות 17:00-18:00
ימי ב' וה' 3/7-3/8 בין השעות 17:00-18:00
 
כל ילד וילדה יקבלו חוברת מוכנות לכיתה א' מותאמת לקורס שנכתבה על ידי, מחברת חכמה והפתעות נוספות.
הקורס ילמד במזכרת בתיה, מושבה קסומה בין רחובות לגדרה.
לקבלת פרטים נוספים, מוזמנים להתקשר :  054-5440148














תגובה 1:

  1. הבלוג של מיטל כספי בורשטין: קורס הכנה לכיתה א >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    הבלוג של מיטל כספי בורשטין: קורס הכנה לכיתה א >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    הבלוג של מיטל כספי בורשטין: קורס הכנה לכיתה א >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    השבמחק