פעילויות עם דור בן השנה ועשרה חודשים

מידי פעם אני משתפת אתכם בפעילויות שאני עושה עם דורי שלי המתוק שכבר הספיק לגדול ולצמוח בחודשים האחרונים.
פעילות היצירה המועדפת עליו בשלב זה היא הדבקת מדבקות.







צבעי הידיים לעומת זאת קצת פחות מלהיבים אותו ואני משתדלת בכל הזדמנות שאפשר לאפשר לו להתנסות בהם.





טושים ודומיהם, אהובים עליו מאוד


דורי מאוד אוהב לשמוע את עצמו ואם אפשר בקול רם, עוד יותר טוב (:





כאן לימדתי את דורי להבדיל בין כלי התחבורה. אלו שבים, אלו שבשמיים ואלו שבאדמה.







אני מאוד אוהבת לשאול את דורי שאלות, הנה סרטון חמוד שעשינו יחד.

את הכרטיסיות הכנתי לבד די מזמן, כשהיה בן חצי שנה.


יש ימים שאנחנו מוצאים עצמנו בחדר הלמידה, סביב השולחן. כל אחד לוקח את הפעילות / החוברת שרוצה ועובד בה.
הנה תמונה של 'רגע לפני' שדורי עובד עם חותמות. הוא מאוד אוהב להשתמש בחותמות. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה