חינוך

מדוע בחרתי לקרוא לבלוג שלי, לדף הפייסבוק ולחנות שלי "מיטל כספי בורשטין - חִנּוּךְ"?
**************

מיטל - כי זה שמי 
כספי - כי זה שם המשפחה שקיבלתי כשהתחתנתי עם יובלי 
בורשטין - זה שם המשפחה שנולדתי איתו והוא מסמל את הילדות שלי ואת מי שאני בבסיס. 

וחִנּוּךְ?

בחרתי במילה "חִנּוּךְ" כי היא מבטאת את מכלול הדברים שאני אוהבת לעשות וללמד, את הנטייה הטבעית שלי. את המקום שהכי טבעי לי לעזור בו, ללמד אותו, לפתח אותו, ליצור בו, ליזום בו ולהיות בו.

ההגדרות המקובלות למילה חִנּוּךְ מסבירות שהחינוך הוא תהליך למידה בו האדם רוכש ידע, מיומנות, ערכים או עמדות המשפיעים על האדם ועל עיצוב האישיות שלו. הוראה עם מטה קוגניציה מכוונת לעיצוב תודעת האדם ופיתוח דרכי החשיבה שלו. (מתוך ויקיפדיה ומילון אבן שושן)

אבל אם תשאלו אותי מה ההגדרה למושג חִנּוּךְ במילים פשוטות, אומר לכם שהמילה חִנּוּךְ מייצגת את הֲכָנַת הָאָדָם לִהְיוֹת מִי שֶׁהוּא עָתִיד לִהְיוֹת.

וכאן רציתי להיכנס - למי שהוא עתיד להיות.
המטרה שלי היא לעזור לכל מי שאוכל באופן ישיר או עקיף, להיות מי שהוא עתיד להיות בשיא הפוטנציאל שלו.

תחשבו שכל אחד מאתנו יבחר ללכת אחרי הנטייה הטבעית שלו, מה שעושה לו טוב, מה שגורם לו לקום בכל בוקר עם חיוך על הפנים. (הרי שפע קיים לכולם בכל תחום ותחום) איך העולם שלנו יראה?

אבל כדי שנדע ללכת אחר הנטייה הטבעית שלנו, עלינו לעבור תהליך עם עצמנו שבו אנו מסירים אמונות מצמצמות, מתבוננים במחשבות שלנו ולוקחים אחריות עליהם, לומדים, מתפתחים, מקשיבים לקול הפנימי, בוחרים לקבל על מנת להשפיע ועוד ועוד..

זכרו שהתשוקות שלכם הם הרמז או המפה למי שאתם עתידים להיות בפוטנציאל הגבוה שלכם!

וזו הסיבה שבחרתי במילה חינוך
כי הקשבתי ובחרתי בתשוקות שלי.

מאחלת לכולם לבחור במה שהם באמת רוצים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה