איתן אהוב שלנו

לפני כשלושה שבועות התבשרנו שאחיין שלי חולה בסרטן.
כל זה התחיל בבוקר אחד כשהתעורר עם נפיחות גדולה בצוואר. מרופא שהבטיח שזה שום דבר ועד רופא שהודיע את הבשורה.
סרטן הלימפה.
ערב ארור של בשורה מרה
בכי עמוק
רעד בכל הגוף
כעס
עצב
כאב.
איתן המקסים הזה הוא הנכד הבכור של אבא שלי ואמא שלי ז"ל, נכד ראשון מבין 12 נכדים.
ילדיי מעריצים אותו מכיוון שהוא מסמל עבורם את כל מה שחשוב לנו.
ילד טוב לב, חכם בצורה יוצאת דופן, אוהב ללמוד, לקרוא, מוקף בחברים שאוהבים אותו כל כך, ספורטאי מצטיין, מתנדב, מדריך ילדים בקייטנות, שנים רבות בקבוצות כדורגל מצליחות מאוד שזכו בגביעים רבים ועוד כל כך הרבה דברים.
אהוב לבנו, אהוב על כולנו. ודומה לנו כל כך חיצונית ופנימית.
אחותי בשיקגו, רחוקה ממני וזה קשה מאוד מאוד עבורי שלא אוכל להיות נוכחת כפי שאני רוצה.
מחר בבוקר אתה מתחיל את הטיפול הראשון.
כימותרפיה
ואני אהיה רחוקה ממך
אבל כל כך איתך.
אני יודעת שאתה יודע כמה אתה חשוב לי
כמה אני אוהבת אותך
אבל הלוואי ויכולתי להיות לידך, לשבת איתך.
הילדים חושבים עליך כל הזמן
וגם אנחנו
כולנו
כל המשפחה.
איתן שלנו היה חזק, היה נחוש להאבק בזה



3 תגובות:

  1. מיטל יקרה,
    המון בריאות, אני בטוחה שאיתן ינצח את המחלה הארורה!
    תתבשרו בבשורות טובות, אמן!

    השבמחק
  2. בריאות שלמה... מקווה שהנער היפיפה הבריא...

    השבמחק