אף אחד לא ידע וכעת יודעים!

אף אחד לא ידע
ומה זה אומר על ההחלטה שלי?
............
לפני כארבע שנים כשנולדו היומנים, נולד לי עסק שהגיע כך פתאום באופן מפתיע. ואני, שאוהבת הפתעות, התמסרתי והתמוגגתי מכל רגע.
הצבתי לעצמי 3 יעדים מרכזיים עסקיים:
1. תמורה ערכית, מעמיקה ומשמעותית לכל אנשי החינוך שמחפשים כלים אפקטיביים שיקדמו אותם.
2. יסודיות, מקצועיות ומצויינות המתובלת בנתינה, אהבה ונדיבות.
3. יצירת לוגו.
יצאתי לדרך בחיפוש אחר לוגו. חיפשתי פריט שיתפוס, ילהיב ויעורר בי את ההרגשה שהגעתי הביתה.
ואז הוא הגיע. אייל עוצמתי, יפהפייה, נשי מעוטר בפרחים שאני אוהבת.
בחרתי בו מבלי להתייעץ עם אף אחד, מלבד תחושת הבטן החזקה שאמרה לי, "הגעת הביתה".
מבחינה עסקית, אני מעריכה שהיה נכון יותר לבחור אחרת
אבל כשיודעים, יודעים.
זה מרגיש נכון.
אין יותר שאלות
כולן מתאדות
ותחושת האמת מורגשת.
לפני כיומיים עצרתי לחשוב על אותו מהלך שנעשה ויצאתי לברר אם אתם יודעים מדוע האייל מופיע בלוגו שלי. אז העליתי סקר ושאלות לסטורי שלי
יצא שהרוב לא ידע מדוע וגם אם כתב שידע, לא באמת ידע.
אז,
אני לא מתחרטת על ההחלטה כי לבחירה באייל יש כמה סיבות (5 סיבות)
ואני לא מצפה מכם לדעת את כולם 
אבל בכל זאת
תנסו!
כנסו לאינסטגרם שלי, אעלה ב5 דקות הקרובות את השאלות מחדש
גם מי שניסה, נסו שוב.
כתבו את תגובותיכם בפייסבוק
ובאינסטגרם meitalcaspi@
ובין כל מי שיגיב בפייסבוק ובאינסטוש, תערך הגרלה. מי שיזכה בה יוכל לבחור פריט (איזה שירצה) מהחנות שלי
הפריט ישלח אליו באהבה גדולה ובתוספת הפתעה!
שבת מהממת לכולם!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה