טועמים ומתנסים בשלל פירות

בבית שבו גדלתי, אם הייתן פותחות את הדלת הייתן מיד רואות על השיש במטבח, קערות גדושות בפירות צבעוניים, ריחניים ועסיסיים.
ריח הקלמנטינות ליווה את ימי החורף וריח האבטיחים והמלונים את ימי הקיץ.

הגינה של הוריי גדושה בעצים שונים שפירותיהם נקטפו וחולקו לכל החברים שגרו לידינו. זוכרת את שקי הפירות שחילקנו בשכונה ואת שקי הפירות שקיבלנו.
גרנו בשכונה מיוחדת במינה שנצורה בליבי לעד ואני מקווה שבקרוב אעלה לכן פוסט על השכונה הנפלאה בה גדלתי ועל הבית המיוחד שהוריי יצרו.


האהבה של ההורים שלי לפירות עסיסיים עונתיים, עברה אלי ואני מתקשה לראות את הבית שלי בלי פירות. כשחסר או נגמר, מיד רצה לקנות.






מאז התחלתי את השינוי בבקרים, אני מכינה לילדים פירות שטופים וחתוכים בכל בוקר כדי להרגיל אותם לשינוי תזונתי שאני עוברת. אני מוצאת שלא נכון ולא יעיל להנחית בשורות על בני הבית ולכן מנסה עד כמה שניתן לעשות מהפכים הדרגתיים גם בתוכי, גם בעצמי וגם לסביבתי.








בקניות האחרונות שלנו במשק החקלאי, דורי התלהב מאוד מהדלועים שהיו שם ורצה לגלות מה מסתתר בתוכם.
אחרי שחתכנו את הדלועים, שטפנו את הזרעים, וייבשנו אותם, נזרע אותם בימים הקרובים בגינת הירק שבגינתנו.



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה