בוורלי הילס 90210

בכל פעם שאני נכנסת למוד נוסטלגי אני קופצת לבית הוריי. 
ההורים שלי שמרו את החדר שלי פחות או יותר אותו הדבר מאז הנעורים ושמרו על כל הדברים שלי.
לחדר הגדול שהיה לי, צמודה מרפסת גדולה שביליתי בה רב הזמן עם חברים ויש לי המון זיכרונות טובים ממנה.
המרפסת נשארה אותו הדבר והמדפים שבה מכילים את אותם הדברים שהכילו לפני למעלה מ20 שנים. 
מדהים להיזכר בדברים שבחרתי, בדברים שאהבתי ונראה שבסך הכל יש דברים שלעולם לא ישתנו וביניהם אהבתי לספרים, אהבתי לזמן לעצמי ומוסיקה.

בין כל אלו מצאתי את קלפי בוורלי הילס, סידרה שליוותה אותי מגיל צעיר אל תוך הנעורים והשפיעה עלי במובנים שונים. מלבוש, תספורות ועד ביטחון עצמי וזהות.
יכולה לשתף בכך שהתחברתי הרבה יותר לברנדה ועצם החיבור ליופי הטבעי יותר והפחות הוליוודי (קלי)  שחרר אותי ועזר לי לאהוב את איך שאני נראית ומי שאני בגיל הנעורים.
הרצון להידמות לקלי, מלכת הכיתה הבלונדינית הנצחית, הכביד עלי מאוד ודמותה של ברנדה שחררה אותי באותה התקופה לאהוב את עצמי בדיוק כפי שאני.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה