טיול ראשון לאילת עם הילדים

השנה החלטנו לתת לגדולים לבחור לאן הם רוצים לנסוע בחופשת הקיץ והם בחרו באילת אחרי ששמעו עליה כל כך הרבה דברים טובים מחברים שלהם.
כן
אף פעם לא לקחנו את הילדים לאילת.

אני וקיץ לא החברים הכי טובים ולכן נסיעה לאילת עם הילדים לא ממש דיברה אלי. שמש  וטמפרטורה גבוהה תמיד מובילים אותי למיגרנות וזה די הורס לי את הטיול.
אבל הגדולים רצו והיו להם סיבות הגיוניות, אז החלטנו לנסוע.

הנסיעה הלוך לאילת היתה די מוצלחת עם הילדים, יותר ממה שחשבנו. הגדולים העסיקו את עצמם עם מוזיקה, הקטנים ישנו רוב הזמן וכשלא, עצרנו להתרעננות בקניון באר שבע, בספיר וביוטבתה.
לנו חמישה ימים במלון ישרוטל ים סוף, הילדים מאוד נהננו ומצאו מה לעשות. שני דברים שהיו חסרים לי במלון ואם היו אותם אז מניחה שהשהות היתה מושלמת: מתקנים לילדים בדשא (מגלשות, נדנדות ועוד) וכריות אורתופדיות שזה אחד הדברים הכי מהותיים שהופכים את החופשה למושלמת עבורי וכשאין, זה ממש מבאס. אבל חוץ מזה, הכל היה מוצלח: החדרים, הברכות, הנקיון, השרות, הארוחות, צוות העובדים שהיה שירותי, אכפתי ואדיב.

טיילנו בטיילת המהממת של אילת, התענגנו על המים הקרירים בערבים החמים, היינו בבריכה, קפצנו למצפה התת ימי ונהננו מאוד. ובכלל, היתה חופשה ממש מעולה!

נחזור בטוח! (:

חזרנו דרך מצפה רמון אחרי שעצרנו ליד מלון בראשית להתרעננות.