מיה שלי מתעניינת מאוד בגוף האדם, אחרי כמה פעמים שבחרה בספרים על גוף האדם בחנות הספרים, החלטתי לבנות יחידה שתפרק את הנושא המורכב הזה, ליחידות קטנות וקלות להבנה.
התחלנו ביצירת דגם של גוף האדם תוך כדי התבוננות בספרים שונים ובהסבר על העצמות בגוף האדם והמפרקים.
דורי רצה להצטרף לפעילות, אז הדפסנו לו דף על חלקי הפנים והגוף שמתאים לגיל שלו.
המשכנו עם למידה על השרירים ולמדנו שהם (לרוב) מניעים את העצמות כדי שנוכל להניע את הגוף.
יצרנו דגם של עצמות ושרירים כדי להבין ולראות את התנועה שנוצרת.
ציירנו יד, הדבקנו קשית (עצמות) והשחלנו חוט גומי (שריר)
גזרנו את קווי המתאר של היד כדי שיהיה נוח לאחוז בה
משכנו בחוטי הגומי וראינו כיצד נוצרת התנועה בכף היד.
כשמושכים את החוטים, היד זזה וזה דגם מעולה להבנת השפעת השריר על גוף האדם וחשיבותו.
המשכנו ללמוד על הנשימה. למדנו שהאוויר שאנו נושמים דרך הפה או האף, עובר דרך קנה הנשימה וממלא שני שקים גמישים בגוף שנקראים ריאות. לאחר מכן שריר גדול עולה מעלה והאוויר יוצא החוצה.
יצרנו דגם עם שני בלונים להבנת התהליך שנעשה.
הדפסתי לילדים ציור של ריאות
הדבקנו שני בלונים (לדימוי הריאות) וקשיות . את הקשיות הצמדנו לבלונים ולקנה הנשימה כדי שלא יברח האוויר.
הילדים נשמו ונשפו וראו את ההשפעה של האוויר שנכנס ויוצא, על הריאות. הכיווץ וההרפיה (ההתרחבות)
בשלב זה, סיימנו בלמידה על הלב, שהוא שריר גדול המזרים דם אל כל איברי הגוף.
למדנו על צורתו ומיקומו בגוף.
הפעם לא יצרנו דגם, אלא למדנו באמצעות ספרי המידע שיש לנו.
דיברנו גם על העורקים והוורידים.
נמשיך ממש בקרוב ונלמד על: המוח, העיניים, האוזניים, מערכת העיכול ועוד.
התחלנו ביצירת דגם של גוף האדם תוך כדי התבוננות בספרים שונים ובהסבר על העצמות בגוף האדם והמפרקים.
דורי רצה להצטרף לפעילות, אז הדפסנו לו דף על חלקי הפנים והגוף שמתאים לגיל שלו.
המשכנו עם למידה על השרירים ולמדנו שהם (לרוב) מניעים את העצמות כדי שנוכל להניע את הגוף.
יצרנו דגם של עצמות ושרירים כדי להבין ולראות את התנועה שנוצרת.
ציירנו יד, הדבקנו קשית (עצמות) והשחלנו חוט גומי (שריר)
גזרנו את קווי המתאר של היד כדי שיהיה נוח לאחוז בה
משכנו בחוטי הגומי וראינו כיצד נוצרת התנועה בכף היד.
כשמושכים את החוטים, היד זזה וזה דגם מעולה להבנת השפעת השריר על גוף האדם וחשיבותו.
המשכנו ללמוד על הנשימה. למדנו שהאוויר שאנו נושמים דרך הפה או האף, עובר דרך קנה הנשימה וממלא שני שקים גמישים בגוף שנקראים ריאות. לאחר מכן שריר גדול עולה מעלה והאוויר יוצא החוצה.
יצרנו דגם עם שני בלונים להבנת התהליך שנעשה.
הדפסתי לילדים ציור של ריאות
הדבקנו שני בלונים (לדימוי הריאות) וקשיות . את הקשיות הצמדנו לבלונים ולקנה הנשימה כדי שלא יברח האוויר.
הילדים נשמו ונשפו וראו את ההשפעה של האוויר שנכנס ויוצא, על הריאות. הכיווץ וההרפיה (ההתרחבות)
בשלב זה, סיימנו בלמידה על הלב, שהוא שריר גדול המזרים דם אל כל איברי הגוף.
למדנו על צורתו ומיקומו בגוף.
הפעם לא יצרנו דגם, אלא למדנו באמצעות ספרי המידע שיש לנו.
דיברנו גם על העורקים והוורידים.
נמשיך ממש בקרוב ונלמד על: המוח, העיניים, האוזניים, מערכת העיכול ועוד.
מרגישה כאילו מצאתי אוצר!!
השבמחקתודה על השיתופים המהממיםאם האם יש קבצים לכל הדפים? איפה??
תודה
הי יקרה! תודה רבה!
מחקhttps://pin.it/gmnrh2t33jcv2s